الهامالهام، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

دست نوشته های یک دختر 7 ساله

خرس کوچولو و میمون باهوش

1390/5/14 7:12
3,139 بازدید
اشتراک گذاری

بچه ها من می خوام واستون ادامه ی خرس کوچولو یعنی خرس خیال باف را بنویسم :

خرس کوچولو می خواست تاب بازی کند ولی خودش نمی توانست .

خرس کوچولو

 رفت پیش میمون باهوش و گفت : من می خوام تاب بازی کنم. 

میمون باهوش

میمون باهوش قبول کرد و گفت : من روی تاب می نشینم و تو روی پای من بنشین .

خرس کوچولو قبول کرد و روی تاب نشستند ، آن ها خیلی زود پرت شدند روی ابر ها و وارد داستان جک ولوبیای سحرآمیز شدند. 

یک دیو آن ها را زندانی کرد. آن ها جک را از زندان نجات دادند و لوبیای سحرآمیز را قطع کردند .

تمام    

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

دانيال
28 تیر 90 10:47
سلام خاله جون من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم با احترام دانيال
خانم معلم
29 تیر 90 11:25
الهام خانم سلام. به به چشم ما روشن. چه عجب بابا! چشم ما به صفح كامپيوتر خشك شد از بس هر روز اومدم و خبري نبود. آخه رسمش اينه كسي كه يك مدتي ميخواد چيزي ننويسه يك پيام ميذاره كه مثلا من تا مدتي نيستم چون دارم ميرم سفر و يا اين كه مثلا امتحان دارم و.... خوشحال شدم از اين كه مي بينم دوباره ميتونم مطلبهاي قشنگتو بخونم. راستي نميخاي از خاطرات سفرت بنويسي؟
مامان پسرا
6 مرداد 90 17:25
سلام الهام جان! چه خوبه که داری از الان قصه می نویسی. برای این که بتونی بهتر بنویسی، تا جایی که می تونی کتاب بخون و هی بنویس!
مامان زهرا نازنازی
11 مرداد 90 16:43
سلام عزیزم وبلاگ خیلی خوبی داری امیدوارم در زندگیت موفق باشی با اجازه لینکت کردم. دوست داشتی ما رو به جمع دوستانت اضافه کن.
خاله جون به توان 2
8 شهریور 90 2:39
خوب ؟؟؟؟!!!! آخر میمون باهوش چی شد؟؟؟
خاله جون
23 شهریور 90 13:20
ای بابااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
...
2 آبان 90 8:52
اسم اینجا رو بذار : دست ننوشته های یک دختر 8 ساله تنبلللللل
خاله جون
11 آبان 90 14:20
ایشششششششششش
جغله كوچولو
19 آذر 90 0:19
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه خيلي خوشحال ميشم بيايد وبلاگ من هم نظر بديد http://www.jegheleh.blogsky.com http://www.jegheleh.niniweblog.com منتظرم
انتشارات حدیث قلم
24 اسفند 90 14:20
اتفاقی فرخنده در عرصه ادبیات داستانی مجموعه ده جلدی داستان نویسی پیشرفته به قلم ابوالفضل درخشنده. تاکنون سه جلد از این کتاب منحصر به فرد منتشر شده است. نمایندگی انحصاری پخش در ایران انتشارات حدیث قلم. جهت سفارش و خرید کتاب و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88214163-021 یا ایمیل آدرس Hadiseghalam@Gmail.com تماس حاصل فرمائید. درجلد اول کتاب آموزش داستان نویسی پیشرفته با تفاوت داستان با سایر قالب های نگارشی، روشهای یافتن فکر اولیه برای نگارش داستان، و سیزده زاویه دید (زبان روایت داستان) آشنا می شویم در این کتاب برای اولین بار در دنیا طرح درس زاویه دید دانای کل قائم به شخص به ساده ترین روش بیان گردیده است. درجلد دوم آموزش داستان نویسی پیشرفته برای اولین بار در دنیای ادبیات داستانی با نقش روانشناسی رفتاری در خلق شخصیت باورپذیر داستانی آشنا می شویم. در جلد سوم کتاب آموزش داستان نویسی پیشرفته ابزارهای پرداخت داستان و ویژ گی های ارکان داستان مورد توجه قرار گرفته است دراین کتاب برای اولین بار تعریف جدیدی از ابزارهای پرداخت ارائه شده است که می تواند در ریتم داستانی تاثیر شگرفی ایجاد کند.
انتشارات حدیث قلم
24 اسفند 90 14:21
با سلام دوستان عزیزی که اهل قلم هستند و تمایل به چاپ آثار یا نوشته های خود در هر سبکی به صورت شخصـــــی یا به صورت مجموعـــه ای دارند. این انتشارات آمادگی خود را برای چاپ آثار گرانبهای شما به صورت شخصی با کمترین هزینه و به صورت مجموعه فقط با چهل هزارتومان (40/000 تومان) اعلام میدارد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88214163-021 یا ایمیل آدرس Hadiseghalam@Gmail.com تماس حاصل فرمائید. مدیر بازرگانی خانم.شُکری
الهام
10 فروردین 91 23:46
سلام اسم منم الهام من دانشجوی ارشدم اسم الهام تو گوگل زدم و وبلاگ شما رو باز کردم خیلی قشنگ می نویسی یاد بچگیم افتادم هی روزگار ....من وبلاگ ندارم ولی میلم همینه که بالا نوشتم خوش حال میشم باهم دوست شیم
زهرا
25 خرداد 91 20:52
سلام چه قصه قشنگی بود به من سر میزنی
مهنا سادات و محیا سادات
24 مرداد 91 0:29
سلام الهام جان. خوبی؟ وبلاگت خیلی قشنگه. ما لینکت می کنیم. اگه دوست داشتی تو هم وبلاگ ما رو لینک کن. موفق باشی. راستی من (محیا) هم مثل تو امسال میرم کلاس دوم.
نسیم
25 مرداد 91 12:57
سلام توی وبم یه مسابقه گذاشتم خوشحال میشم که شرکت کنی.همه ی توضیحات توی وبم هست.
پری خاموش
19 شهریور 91 21:46
سلام خوشگلم چه وبلاگ خوشگل داری
محیاسادات
13 آذر 91 21:05
سلام الهام جان. ما رو لینک نکردی؟ به ما سر بزن. ما همیشه بهت سر می زنیم و نوشته هاتو می خونیم. موفق باشی.
مهنا سادات
12 دی 91 21:08
توی لینکات من کوشم؟
sayin
30 خرداد 92 12:54
سلام. وب من هم بیا.مطالب زیبای داری.خواستی منو لینک کن.با اسم: ......sayin البته دقت کن 6 نقطه داشته باشه
مبینا
20 مرداد 92 22:38
سلام با من دوست میشی
یاسی
12 آذر 92 16:22
قربونت شم من
سحر
4 اردیبهشت 93 11:37
سلام عزيزم خوشحال ميشم به وب من هم سر بزني
رعنا
28 مرداد 95 21:43
وب زیبایی داری
....
16 آذر 95 0:08
سلام وب سایت عالی داری قشنگه خوشحالم میکنی بهم سر بزنی ممنون با تبادل لینکم موافقم منتظر خبرم مرسی
بهرام
2 آبان 02 8:53
یعنی الان کجا میتونی باشی؟ نویسنده شدی؟