الهامالهام، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

دست نوشته های یک دختر 7 ساله

خرس خیال باف

1390/2/14 0:06
2,088 بازدید
اشتراک گذاری

به  نام  خدا

یک خرس بود که خیلی خیال می کرد خیال باطل .  او همیشه فکر می کرد فرشته فرشتهاست و پرواز می کند . هر روز وقتی که می خواست  عسل بخورد زنبور ها نیشش می زدند اما فایده ای نداشت.

 خرس کوچولو یک فکر کرد فکرش این بود که: وقتی که زنبور ها در کندو نیستند از پشت درخت دستش را در کندو بکند و عسل بردارد . او همین فکرش را انجام داد و عسل خورد . او تازه فهمیده بود هر کاری را باید سر جای خودش انجام داد حتی خیال بافی را .

تمام           

              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله جون!
13 اردیبهشت 90 22:45
من هم یاد گرفتم که سر جای خودش نظر بگذارم

آفرین به خاله باهوشش
خاله جون!
13 اردیبهشت 90 22:48
الهام جان داستانت واقعا قشنگ بود فقط کاش خرس کوچولو اول اجازه می گرفت از زنبورها بعد از کندوشون عسل بر می داشت
مامان علیرضا
13 اردیبهشت 90 23:42
سلام الهام جون. نوشته هات خیلی لطیفه. میدونم که وقتی می نویسی حس خوبی داری سعی کن این لستعدادت رو قدر بدونی و تقویتش کنی. پایدار باشی عزیزم
خاله جون!
14 اردیبهشت 90 15:53
مامان غزل
14 اردیبهشت 90 17:02
مامان جون
14 اردیبهشت 90 17:50
سلام به فرشته نازخودم.نمی دانی ازخواندن قصه های قشنگت چقدرلذت می برم.امیدوارم روزی کتاب داستانت رابخونم.دلم برای همتون خیلی تنگ شده.
غزل
14 اردیبهشت 90 19:54
سلام الهام جون من غزل هستم.داستانت خیلی قشنگ بود
خانم معلم
15 اردیبهشت 90 2:29
الهام عزيزم. مثل هميشه كارت زيبا و خوب بود. فقط من سردرنميارم چرا قصه هات اينقدر كوتاهند؟ يك نويسنده خوب بايد كمي حوصله اش زياد باشه. آفرين دختر خوبم . منتظر مطالب بعديت هستم.
خاله جون به توان 2
15 اردیبهشت 90 19:19
الهام جونم سلام خیلی با مزه بود داستانت شما داستان درخواستی هم قبول می کنید؟ یه داستان در مورد یه میمون با نمک بگو اگه یه داستان قشنگ در مورد یه میمون با نمک بگی، یک جایزه ی خوب پیش من داری منتظر عزیزم
دانیال عشق عمه رویا
18 اردیبهشت 90 11:33
سلام عزیز دلم خوبی؟؟ دانشمند کوچولوی ما چطوره؟؟ وبلاگ قشنگی داری بهت تبریک میگم بوس
مامان روشا
18 اردیبهشت 90 16:56
سلام عزیزم بهت تبریک میگم با این وبلاگ قشنگت به روشا هم سر بزن اسم وبلاگش (برای دخترم روشا )
گروه بالی گل
18 اردیبهشت 90 18:54
خاطره ای فراموش نشدنی از یک مراسم بادکنکی را با گروه بالی گل تجربه کنید برای آشنایی با خدمات ما و نمونه ای از کارها به وبلاگ ما بیایید http://baligol.loxblog.com اجازه دهید دوستان شما با خدمات ما آشنا شوند موفق باشید
خاله جون!
19 اردیبهشت 90 13:25
کسی خونه نیست آیا؟ دانشمند کوچولو چرا دیگه نمی نویسی پس؟؟؟
مامان اميرمهدي كوشمولو
21 اردیبهشت 90 14:28