الهامالهام، تا این لحظه: 20 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

دست نوشته های یک دختر 7 ساله

روز معلم

1390/2/12 22:35
2,357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز روز معلم بود. داداشم  هم با من به مدرسه آمد و با هم کلاسی ها و برادرم، کلاس را تزیین کردیم تا معلممان بیاید و هیجان زده اش کنیم. در کلاسمان با هم جشن گرفتیم. ما همه با هم به معلممان هدیه دادیم و از او تشکر کردیم که به ما سواد یاد داد. مادرم برای امروز یک کیک خوشمزه درست کرد. امروز خیلی به ما خوش گذشت.

خانم معلم عزیز خیلی از شما متشکرم برای همه ی لطف هایتان.

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

hediye koochooloo
12 اردیبهشت 90 23:53
خانم معلم
13 اردیبهشت 90 0:57
الهام عزيزم سلام امسال با داشتن دانش آموزي مثل تو براي من سال خيلي خوبي بود. خوشحالم از اين كه به فكر افتادي از استعدادت استفاده كني. بيشتر بخون و بيشتر فكر كن و اون وقت بنويس. منم از تو به خاطر همه ي تلاشهات ممنونم
خاله جون!
13 اردیبهشت 90 12:31
سلام عزیز دلم خوش به حال معلمتون که همچین شاگردای خوبی داره خوش به حال تو که همچین معلم خوبی داری خوش به حال مامانت که همچین دستپخت خوبی داره خوش به حال تو که همچین مامان خوبی داری خوش به حال من که همچین خواهر و خواهرزاده خوبی دارم الهام جونم از طرف من هم روز معلم رو به معلم خوبت تبریک بگو راستی الهام می دونستی منم شدیدا معلم اول دبستانم رو دوست داشتم، دارم و خواهم داشت؟ از مامانت بپرس برات تعریف می کنه به داداش گلت هم سلام من رو برسون فعلا خداحافظ
ملیحه
13 اردیبهشت 90 14:08
خاله جون به توان 2
13 اردیبهشت 90 20:47
سلام عزیییییییییییییییییییییییییییزم خوبی؟ ما رو نمی بینی خوشی ؟ دل ما که خیلی براتون تنگ شده برای الهام خانم و آقا مهدی گل گلاب الهام جان یادته روز اول مدرسه ات؟ چقدر خوش حال بودی وقتی پشت نیمکتت نشستی یادش به خیر من هنوز فیلم اون روز رو دارم روز معلم به معلم خوب و مهربونت مبارک امید وارم همیشه از معلمت 20 بگیری به داداش مهربونت سلام برسون و بهش بگو خاله سعیده گفت " بزن قدش " زودتر بیاین پیشمون منتظریم. فعلا خدا نگهدارتون
خاله جون!
13 اردیبهشت 90 21:32
من می خوام بدونم کی گفته شما به توان 2 می باشید آیا؟؟؟؟؟ حالا که اینطوره منم به توان 4 هستم!
فریبا
14 اردیبهشت 90 17:20
باسلام لطفا از وبلاگ من دیدن کنید و در رای گیری گوگل برای نام خلیج فارس شرکت کنید با تشکر http://sarzaminearya.mihanblog.com/
فاطمه
14 آبان 92 18:39
سلام من یه دختر 8 سالم اتفاغی خانوم معلم گفت برین نامه ای به مامان بنویسیت منم رفتم تو این سایت خیلی وقت دنبال تو می گردم اومدم این جا منو می لینکی ؟